Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ. (ΓΙΑΓΚΟΜΠ & ΒΙΛΧΕΛΜ ΓΚΡΙΜ)

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν τρία μικρά γουρουνάκια που ζούσαν ξέγνοιαστα κι
ευτυχισμένα με τη μαμά τους. Όταν μεγάλωσαν τους είπε η μαμά τους “τώρα
παιδιά μου μεγαλώσετε και πρέπει να πάτε να ζήσετε τη ζωή σας χωρίς εμένα.
Θα πάρει, λοιπόν, καθένα τα πράγματά του και θα πάτε να φτιάξετε από ένα
σπίτι να ζήσετε. Και προσοχή ε! Το σπίτι που θα χτίσετε πρέπει να είναι γερό
για να μη μπορεί να το γκρεμίσει ο κακός ο λύκος και σας φάει”.
Πήρε, λοιπόν, το κάθε γουρουνάκι το δρόμο του. Το πρώτο συνάντησε έναν κύριο
που πουλούσε άχυρα. Σκέφτηκε, λοιπόν, “γιατί να κάθομαι να δουλεύω σαν το
σκυλί, ας φτιάξω μάνι μάνι ένα σπίτι με άχυρα”. Κι έτσι αγόρασε τ’άχυρα κι
έφτιαξε ένα σπίτι. Το δεύτερο γουρουνάκι βρήκε πρόχειρα κάτι ξύλα. Σκέφτηκε
κι αυτό “τα ξύλα γερά δεν είναι, με αυτά θα φτιάξω το σπιτάκι”. Το τρίτο
γουρουνάκι, όμως, το πιο γνωστικό απ’όλα, κάθησε κι έχτισε ένα σπιτάκι με
τούβλα.
Ο κακός ο λύκος μυρίστηκε τα γουρουνάκια. Πάει στο σπίτι του πρώτου και
χτυπάει. Τοκ τοκ τοκ
Γ: Ποιος είναι;
Λ: Γουρουνάκι άνοιξέ μου να μπω μέσα.
Γ: Πριτς που θα σ’ανοίξω. Να με φας!
Λ: Δε μ’ ανοίγεις; Τότε κι εγώ θα φυσήξω με τη μύτη και στη στιγμή θα σου
γκρεμίσω το σπίτι.
Κι ο λύκος φύσηξε και τα άχυρα σκορπίστηκαν στον αέρα. Το γουρουνάκι έτρεξε
και ζήτησε καταφύγιο στο δεύτερο αδελφάκι του. Έρχεται κι ο κακός ο λύκος
και χτυπάει την πόρτα. Τοκ τοκ τοκ
Γ: Ποιος είναι;
Λ: Γουρουνάκια ανοίξτε μου να μπω μέσα.
Γ: Πριτς που θα σ’ανοίξουμε. Να μα φας;
Λ: Δε μ’ ανοίγετε;! Τότε κι εγώ θα φυσήξω με τη μύτη και στη στιγμή θα σας
γκρεμίσω το σπίτι.
Κι ο λύκος φύσηξε και τα ξύλα σκορπίστηκαν στον αέρα. Τότε τα γουρουνάκια
έτρεξαν γρήγορα, γρήγορα και ζήτησαν καταφύγιο στο σπίτι του άλλου αδελφού.
Έρχεται ο κακός ο λύκος και χτυπάει την πόρτα. Τοκ τοκ τοκ
Γ: Ποιος είναι;
Λ: Γουρουνάκια ανοίξτε μου να μπω μέσα.
Γ: Πριτς που θα σ’ανοίξουμε. Να μα φας;
Λ: Δε μ’ ανοίγετε! Τότε κι εγώ θα φυσήξω με τη μύτη και στη στιγμή θα σας
γκρεμίσω το σπίτι.
Κι ο λύκος φύσηξε με όλη του τη δύναμη και τα τούβλα σκορπίστηκαν στον αέρα,
γιατί το γουρουνάκι ήταν σπαγγοραμένο και δεν πήρε ένα χτίστη να του χτίσει
το σπιτάκι του παρά πήρε τα τούβλα και τα έβαλε το’να πάνω στο άλλο αλλά
έτσι χτίζω κι εγώ σπίτι.
Έτσι ο λύκος καταβρόχθησε τα τρία γουρουνάκια και για τιμωρία του τού
ανέβηκε η χοληστερίνη και καθώς ήταν και καπνιστής πέθανε από έμφραγμα.
Γι’αυτό κι εσείς να είσθε καλά παιδιά, να μην τρώτε υπερβολικά, να μην
καπνίζετε και να *μη στέλενετε σχόλια στη λίστα ως ορίζουν οι κανονισμοί*
για να μην πάθετε ό,τι έπαθε και ο κακός ο λύκος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου